2012/02/05

GRZECZNIE PROSZĘ!

Ostatnia nowość,która bardzo mi się spodobała to kołnierzyk.Ale nie taki zwykły! 
Osobny dodatek,ubrany do t-shirta często bardzo ozdobny i strojny.
Często noszony na gołe ciało.

Okrągły, dziewczęcy kołnierzyk to jeden z ciekawszych dodatków trwającego sezonu. Zapożyczony z przeszłości, wraca do łask i dowodzi, że nawet niewielki kawałek materiału może zdziałać cuda i stworzyć całą kreację.

Kołnierzyki pojawiły się w rozmaitych wersjach: gładkie, bawełniane, koronkowe, skórzane, futrzane, biżuteryjne – wyszywane z drobnych korali i cekinów, wiązane za pomocą tasiemek, albo zapinane na zatrzask. Bywa, że kontrastują z tłem, kiedy indziej elegancko się z nim stapiają, stanowiąc dyskretne i szalenie modne wykończenie.

Można zrobić go samemu nie musimy wydawać kupę kasy wystarczy nasza inwencja!


kołnierzy + czarny top + jeansy = SUPER!
















DIV Collar



9 komentarzy:

  1. Tak a`propo: http://youtu.be/cRVAwBsAuGM :)
    Ja jeszcze się nie wkręciłam w te wszystkie kołnierzyki, pewnie obudzę się po czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo dzięki!! no pewnie tak u Nas wszystko dociera wolniej:)Sama muszę też coś takiego zmontować:)

      Usuń
    2. dodałam Twoją propozycje:)dzięki!

      Usuń
  2. cudoowne te kołnierzyki :)
    zapraszam na cheap-fashionably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też ostatnio zaczynają podobać się kołnierzyki:)
    I podejrzewam, że prędzej czy później skusze się na nie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już sama takowy zrobiłam.Wyszło super,polecam!

      Usuń